another week - Reisverslag uit Kelmscott, Australië van Matthijs Breukhoven - WaarBenJij.nu another week - Reisverslag uit Kelmscott, Australië van Matthijs Breukhoven - WaarBenJij.nu

another week

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

19 Juli 2015 | Australië, Kelmscott

M'n 2e reisverslag! Er is over deze week vrij weinig te vertellen. Zondag avond was een erg gezellige avond. Ik was uitgenodigd op een verlovingsfeest. Ik was, buiten hun familie, de laatste die vertrok. Maandag daarom dus maar uitgeslapen. Dat heb ik overigens iedere dag gedaan. Er is tot vrijdag niet veel gebeurt. Een aantal keer ben ik bij de familie Dekker wezen eten. (Dat is waar sander verblijft). Verder heb ik veel gestudeerd en vaak niets gedaan. Vrijdag was daarin tegen een stuk drukker. Ik ben met een groep vrienden naar fremantle geweest voor een lunch. Daarna hebben weer doe het centrum getrokken en hebben we een ijsje op het strand gegeten. Zaterdag was mijn eerste klus dag. Ik heb een aantal stoelen gerepareerd. Ook weer eens leuk om te doen. In de middag werd het druk. Berdina, dochter van henk en Rita ballast, vertrekt Dinsdag voor een onbepaalde tijd naast Canada. Dus hadden we en afscheidsdiner. Ieren bleef tot laat hangen. Dus laat in bed en ook weer vroeg op voor de kerkdienst. Vanmiddag zal ik nog wat gaan studeren. Vanavond heb ik een verjaardagsfeest. Morgen vertrek ik met sander, Jeremy en Daniel naar kalbarri. Dat ligt 500 km ten noorden van perth. Daar verblijven we voor 4 dagen. Daar dus volgende week een verslag van.

  • 29 Juli 2015 - 16:29

    Gerard Kardol:

    Op deze manier kom je de weken wel door, feestjes, lekker eten en genieten.
    Geniet ervan.
    Groetjes Gerard Kardol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kelmscott

Matthijs

Actief sinds 08 Juli 2013
Verslag gelezen: 1583
Totaal aantal bezoekers 16790

Voorgaande reizen:

09 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

trip to australia 2

15 Juli 2013 - 21 Januari 2014

Trip to Australia

Landen bezocht: